tag:blogger.com,1999:blog-4090189654667541667.post4714727311605805839..comments2023-05-04T01:07:10.576-07:00Comments on fotociclism: The Duty and the FixedGettoTrackhttp://www.blogger.com/profile/03079625596388920914noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-4090189654667541667.post-63494723690943999342010-01-24T07:26:20.281-08:002010-01-24T07:26:20.281-08:00Futilitatea mersului.. E mult spus si dureros! Omu...Futilitatea mersului.. E mult spus si dureros! Omul e biped pentru ca sa mearga/alerge si noi suntem un popor care a cam uitat asta. Ne asteapta masinile la scara si marea nedumerire: cum ne petrecem azi orele din trafic? Esentiala imi pare miscarea, efortul si placerea deplasarii prin fortele proprii. Sa militam pentru de-plasare! Inteleg insa specificul si obiectivul acestui blog, deci nu voi insista. Buna sporire!Georginoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4090189654667541667.post-80970882627060669192010-01-08T14:21:27.769-08:002010-01-08T14:21:27.769-08:00Salut Ovidiu! Pai, pe curand un alleycat, daca ne ...Salut Ovidiu! Pai, pe curand un alleycat, daca ne permit urgiile.. Momentan nu sunt in Buc, dar vin in curand si dau un semn la adunare cu sindicatu'. Ar mai fi chestia ca-s busit de fo 4 luni si nu pot sa merg, da' altfel e in regula..rulez,numa nu pe fixie din pacate. Si ma topesc de ciuda. Te sun, daca al tau e nr lasat mai demult la comment, k? Merci si ma baga-te p'aici! Da si altora! Ca io asta incerc, sa fac niste PR pt treaba fixa, stii? Salve!GettoTracknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4090189654667541667.post-18366272852654413642010-01-05T14:43:14.185-08:002010-01-05T14:43:14.185-08:00Intr-adevar pedalatul fixed este ceva foarte parti...Intr-adevar pedalatul fixed este ceva foarte particular, ai maximul control al bicicletei pe orice suprafata ( uscata, uda, asfalt, iarba ). De doi ani folosesc zilnic fixa la mers la servici si pentru diferite treburi in centrul orasului unde in traficul infernal s-a dovedit a fi cel mai rapid mijloc de transport... Nu ai schimbatoare sa-ti intre in spite, cabluri de frane sa se rupa, saboti de schimbat si alte asemenea probleme... Ce-i drept cauciucul posterior trebuie schimbat o data la doua- trei saptamani din cauza skid-urilor dar oricum ramane un mijloc foarte economic... Vazand ca fenomenul FIXED se propaga si in Bucuresti ma intreb pe cand un ALLEYCAT in haotica noastra capitala???Ovidiuhttp://singlespeedromania.blogspot.comnoreply@blogger.com