15 mar. 2009

FIXED SYNDICATE

FIXED Syndicate.   Acum intr-o noua prezentare!

Imagini din toamna trecuta, cu Mondia lui Mihai!!





M-a sunat ieri un prieten fost campion la pista, M. Un om uns, care stie, intelege, apreciaza. I-am zis ca de cand nu ne-am vazut sunt la al 3-lea track, cadru de pista. I-am spus sa se uite ca o sa bag poze noi pe blog cu ele toate, si cu ale celorlalti 2amici care formam acest mic.. Fixed Syndicate. Dar tot el mi-a adus aminte ca mi-a mai zis de mult sa intru pe forum la ciclisti! Cum nu am facut-o nici pana azi, si cum m-a intrebat daca am mai "convins oamenii sa-si faca fixed", m-am simtit dator sa-i explic.. nu am avut decat la inceput, si pentru scurt timp tripuri legate de o posibila 'comunitate' fixed, mi-a trecut rapid din n motive zilnice. Oricum nu prea sunt eu genu 'heirupist' , dar am devenit chiar miserupist auzind zilnic establishmentul ciclist autohton aruncand remarci puerile legate de "sinucigasii" astia trei, sau "e absurd" sau "si poti?" ; " nu e incomod?" , sau ff des : "atunci de ce s-au mai inventat amice vitezele, franele ? " ... etc.. obositor.Si ma simt abia acum energizat, cand vad ca si pe forum s-au adunat mai multi fixofili, unul si-a SI facut!!slava Domnului! , simt ca avem si noi astia 3 de ce si cu cine sa interactionam. Omu meu zicea sa punem acoloshea poze pe forum. Si m-a convins. Deocamdata am pus poze pe blogu asta, cand o sa am niste timp o sa-mi fac si cont pe 'ciclism' .  

 Si am mai multe issues..  pe care o sa le imping pe rand;  promit sa am rabdare.

Niciun comentariu: