16 mar. 2009

Linkuri peste timp, poze peste net.

Mi-am adus aminte ca prin toamna anul trecut l-am cunoscut ce Cosmin, care m-a oprit sa-mi faca pozele astea: 



Vizitati      http://www.portocalamecanica.ro/

respectiv  http://cosminpopan.blogspot.com

Poze cu Losa mea AICI.   Si AICI mai noi.. O sa mai pun cu timpul. Poate in scurt timp cu a 3-a FG. 

De asemenea, salutam  aparitia in sfarsit a inca unui FIXED GEAR in natura statica autohtona, ca peisaj nu i-as zice.. Interesant ca pe blog la Cosmin nu spune asta explicit, ca ar fi fixed gear. Deduci din specificatii.  Apreciem incapatanarea cu vintage-ul, si ca omul si-a cautat prin lume piese. Magazine bune, de altfel. Totusi piesele cereau cred un cadru mai usor. Magazinul de la Fabrica de ace nu e chiar sursa..ideala. Cadrul e piesa esentiala a puzzle-ului. Si nu orice vintage e fain doar prin asta. Astept sa-l vad pe viu! L-am observat cand a aparut pe forum la ciclism.ro .

Iata-l si La Metropopan!

Felicitari! La mai multe FG!

Chiar zicea Metropopan pe blog anu trecut: "El e Doru. Are un fixie. In curand, altii ca el de prin Bucuresti." Adica se adevereste exact ce le spuneam noi de un an celor ce SE si NE  intrebau "ce rost are un FG " : Oameni buni, in 5-6 ani o sa se uite lumea ciudat la voi cand puneti intrebarile astea.. si poate.. si la pomelnicu vostru de viteze si manete!  hihi..

Un comentariu:

Unknown spunea...

Salut Doru! Ovidiu sînt. Fain calul!