3 ian. 2010

Azi nu-i ca ieri.

Asta era .. odata. 2 pursangi italieni. Al meu e mai vechi! na! Acum.. la training, acasica:  

Macar daca ma busea una d'asta de sus, ma prelingeam mai bine cu femuru, da asa.. FABIA?!?


Si ghici ce: MAINE !? Maine nu-i ca azi! Ar mai fi curios de aflat daca se poate merge pe fixie in dictatura! A inceput iar anu' si-s vesel in principiu, daca nu-mi aduc aminte ca.. "afara ploua!"
Sunt gresit de doctori la femur, tija, suruburi, la maiini, degete, dinti.  Forfetaru' ma foarfeca de la gioale, clientii nu mai au bani, FMI-ul e Satan insusi, Mamona sau cum vreti.. Hehe, ne ia dracu' da' noo ne place! Sarbatorim cu mult porc. Si domnul Dan Puric are incredere in constanta noastra perena. E bine. Pacat ca ne ia dracu vazand cu ochii. Cu optimism cu tot!


Acum , situatia sta asa: La 4 luni dupa accidentul datorat puradelului oligofren,  Losa  fixa e o buna bicla de fitness asa, pusa pa trainer. Are chiar si viteze traineru'.  Bicla de scos e Swiss Olimpic-ul damei , f comoda si .. cu frana. Da, de 1 luna si ceva rulez iar! Cu mersul pe picioare mai greu ..  Din oldschool brakeless fixie SF life bucale n'stuff.. a ramas doar tricoul SF.. Mi-e dor de un skid de 180 cu retro.  De un wheelie pe Losa. Nici in trackstand nu pot inca.. Poate dupa re-operare! Acum imi pare rau dupa fiecare tura refuzata din.. constiinta muncitoreasca de fotograf.   Si imi pare rau ca nu ne-am filmat niciodata in mod organizat la 'sindicat' , sau macar mai mult decat am facut-o. Sau cu ceva mai acatarii decat telefonu' .. 

Acum, ce ma poate bucura inca e sa ascult intre urechi cit rulez asa, in iarna. Arcturus  vine manusa.   Ulver   ! Sau Samael.  

Niciun comentariu: