16 mar. 2009

FIXIZMELE si POEZIA

Ma gandesc ca poate am intimizat noi trei cam mult fioru asta? am fost prea discreti, izolati, sau.. N-o fi si vina multor 'cicliotzi' ? care stiu tare bine sa mustreze, sa ia la shto, sa compatimeasca te miri ce: lipsa de optiuni, parghii, pinioane, cabluri, manete, .. de parca o bicla e o consola de jocuri sau ceva..in sensul asta vezi mai jos " FIXED SYNDICATE"

Bun. Sa nu ne intelegem gresit, nu ca noi n-am avea si cursiere sau jdamii da kilometrii adunati la gioale, da facem diferente de nuanta! si apropo, NICI UNU din noi nu a mai folosit cursierele since getting fixed.. decat afara, la sutele de km. Diferenta pe care am simtit-o de la inceput pe prima mea fixee.. fixa n-o calaresti, o porti. pe fixa pasesti, umbli, nu mananci pamantu' .. simti de pilda, poetic vobind (ca exact de poesis e vorba!), ca pamantul se invarte antrenat de roata ta. (sensibil, nu?) Oricat de repede ai merge, ca poti, parcursul tau ramane un fel de pasire cu imbunatatiri.. in fond,ce? la alergare ai frane pa disc? tot frana de motor e si aia, nu? la jogging ai ergopowere? Si apropo de frane, noi de cand folosim brakeless fixees n-am mai avut outcidente cum mai patzeam cu cursierele.. mergem mai 'zen' , anticipam mai mult, controlam mai bine. Si pe fixa franezi foarte eficient daca stii cum, dar in principiu nu ajungi acolo.. Chiar vorbeam ieri cu Iulius poshtind o cursiera beton pe campa. Zicea: cum e posibil oare sa controlezi viteza inaintand SI franand ?!? Pai zic, DA, chiar asa, cand pe track ai deplasarea IN TINE !  pt CUM franezi pe track, trimit aici mai jos la .. "FIXATIA TURISTULUI PURIST"

Niciun comentariu: